Subject: Kutse töögrupis osalemiseks: Erakorralise meditsiini osakondade, Häirekeskuse ja kiirabi koostöö parendamine
From: "Ragnar Vaiknemets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Regionaalhaigla Info" <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Anniki Lai", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Arkadi Popov" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Raul Adlas" <[email-masked]>,Õnne Bartoševitš <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 15:00:42 +0300

Lugupeetud koostööpartnerid

Kutsume Teid osalema töögrupis, mille eesmärk on parandada koostööd
erakorralise meditsiini osakondade, Häirekeskuse ja kiirabi vahel.
Töögrupi moodustab Terviseameti peadirektor ning selle ülesanne on töötada
välja parendusettepanekud, et tõhustada patsientide käsitlemist,
kiirendada abi andmise protsesse ning ennetada kriiside ja hädaolukordade
eskaleerumist.

Teie panus on oluline, et analüüsida koostööprotsesside kitsaskohti ja
leida tõhusaid lahendusi nii teabevahetuse parendamiseks kui ka
töökoormuse jagamiseks.

Töögrupp koguneb kokku neli korda, iga kohtumine kestab 2–3 tundi. Palume
Teil oma ajakavas planeerida selleks vastavalt aega, et tagada töögrupi
edukas toimimine.

Teie osalemine aitab kaasa tervishoiuteenuste kvaliteedi ja operatiivsuse
tõstmisele, pakkudes olulist tuge koostöö parendamiseks kiirabi ja
erakorralise meditsiini vahel.

Palume nimetada asutuse/üksuse peale põhiliikme ja asendusliikme, aga
osaleda korraga võivad mõlemad.

Ootame teie positiivset vastust ja valmisolekut kaasa aidata selle olulise
töögrupi tegevusele.

Palume oma esindaja või oma osalus kinnitada 17. oktoobriks 2024.

Palume enda vastus edastada Katrin Roosipuule –
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Ragnar Vaiknemets

Peadirektori asetäitja

Tervishoiukorraldus ja toimepidevus

650 9859

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.